Kontaktinė informacija:
Telefonas: 8 668 00 000
El. paštas: info@seimospsichologas.lt


Kalvarijų g. 1
LT-09310, Vilnius, Lietuva
mapŽemėlapis..

Nr.9. Kaip apibūdintumėte santykius su partneriu?
  •  Puikūs
  •  Labai geri
  •  Geri
  •  Prasti
  •  Blogi
Rezultatai

Onkopsichologas

Mūsų centre teikiama specializuota psichologinė pagalba sergantiems onkologinėmis ligomis, jų artimiesiems ir medikams.

Psichologines konsultacijas veda sertifikuota onkopsichologė Laura Bratikaitė

Knygos: "Bendravimas su onkologine liga sergančiais vaikais ir jų artimaisiais" (2013), "Komunikacija tarp pacientų, šeimos ir medicinos personalo" (2013), "Онкопсихология для всех" (2009) bendraautorė.

Laura BratikaitePsichologė sako, kad "„Onkologinė liga – tai ne šiaip kova, tai – partizaninis karas, nes žmogus ima kautis pats su savimi. Tai karas, nes kažkas esantis tavo paties dalimi ima „kelti maištą“, nes norisi atkovoti kiekvieną savo kūno (ir sielos) milimetrą. Ray Bredberis rašė: „Kare nėra laimėtojų...“. Tikra tiesa. Istorijos tai patvirtino. Nes jei laimi karą prieš vėžį, lieki „apdovanotas“ netikrumu dėl rytojaus. Jei pralaimi ligai, lieka tikrumas dėl neišvengiamumo."

Onkopsichologas – tai medicinos psichologas, teikiantis psichologinę pagalbą onkologiniams pacientams bei jų artimiesiems. Tai specialistas, kuris:

  • išmano žmogaus psichologinių reakcijų į onkologinę ligą ir jos eigą specifiką;
  • žino, kurie psichologiniai metodai yra efektyviausi dirbant su onkologine liga sergančiais klientais; 
  • sąveikoje su klientu siekia: a) sužadinti žmogaus vidinius resursus, kurie motyvuotų bei padėtų įveikti ligą arba išmokytų gyventi su ja; b) lavinti žmogaus sunkumų įveikimo bei savipagalbos įgūdžius (pvz., atsipalaidavimo ar vizualizacijos pratimai).

Kuo naudinga psichologinė pagalba:

Taip pat daug naudingos informacijos rasite mūsų Patarimų aruode.

 

 

Relaksacija – tai valingas arba nevalingas organizmo gebėjimas atpalaiduoti raumenis ir pašalinti kūno įtampą (fizinis atsipalaidavimas), ir/arba gebėjimas pašalinti psichologinę bei dvasinę įtampą, nusiraminti, patekti į ramybės būseną (psichinis atsipalaidavimas).

Tai vienas veiksmingiausių ir sveikiausių žmogaus fiziologinių ir psichologinių funkcijų valdymo būdų.

 

Kuo naudinga relaksacija?

  • Padeda nusiraminti po didelio streso.

  • Sumažina emocinę įtampą, nerimą, jaudinimąsi, pvz., prieš operaciją, skausmingas procedūras.

  • Atskirų technikų pagalba išmokstama valdyti skausmą.

  • Padeda sumažinti ar panaikinti simptomus, kurie atsirado nerviniu pagrindu, pvz., galvos skausmai, kraujospūdžio svyravimai, valgymo sutrikimai, sumažėjęs imunitetas.

  • Apsaugo nuo organizmo arba protinės veiklos išsekimo.

  • Padeda greičiau ir efektyviau įvertinti situaciją ir priimti sprendimus.

  • Padidina darbingumą, suteikia energijos, pašalina nuovargį.

  • Padeda greičiau užmigti, gerina miego kokybę.

  • Išmoko skirti laiko sau.

 

Siūlome relaksacijos užsiėmimus grupėje ir individualias relaksacijas.